mandag 30. april 2012

We love the 90's!

Som jeg skrev tidligere så skulle jeg på We love the 90's på Telenor arena lørdag 28.04
Fredag:Etter jobb dro jeg hjem,dusja også var det tog inn til Oslo og buss videre til rykkinn siden det var der vi skulle holde til i helga!
Da vi kom frem ble det litt "bli kjent" snakk siden jeg aldri hadde møtt stemoren hennes før


Lørdag:
dagen begynte med frokost og litt snakking igjen før vi tok turen til Oslo for å gå litt rundt å se på alt som skjedde(Kaos!)
Sentrumsløpet,konsert,Oslo tatto convention er det jeg hadde fått med meg at skjedde på lørdagen!
Karl Johan var stapp-fult med folk og kaoset herjet hovedstaden...
Men man fikk jo gått innom der man ville.
Ute-pilsen uteble fordi det var fullt overalt som vi så..

KONSERTEN:
De åpnet til uteområdet kl.18.30 med DJ og bar ute(awesome)
så fant jeg ut at det var flere kjentfolk som skulle dit, så vi ventet på de før vi gikk inn
Showstart 20.00

We love the 90's - Intro















Showet var awesome og varte i litt over 5 timer!

BILDESPAM!

SPUTNIK!
Scooter!
 Scooter & Aleksander rybak(LOL!)
 Scooter &Rybak
 Scooter!


Filmet litt også, men har ikke ftt lagt det over ennå!
Så mulig det kommer en annen dag!
Søndag:
Sliten i kroppen,og stemmen.
Våkna ca 12. Pakket ned tinga og spiste frokost og slappet av før vi tokk bussen inn til Oslo!
så ble den en McFlurry mens vi ventet på toget.
så kom man seg hjem etter en AWESOME helg!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar